dagen..

Jag är splittrad. Har det varit en bra dag eller en låång och tråkig? Den började i alla fall med att jag vaknade tröttare än på länge, då jag inte sovit mer än någon timme i natt. Caroline och Erik smittade nog mig med deras dåliga nattsömn! Sen var vi på en lång och ganska tråkigt föreläsning om hur man hittar vetenskapliga artiklar, jag ska aldrig mer söka en sån artikel efter jag har gjort det till fördjupningsarbetet! Där efter slappade vi i 3 timmar i solen och sen har det varit föreläsning och film från kl ett till fem. Filmen var förövrigt väldigt tänkvärd och ganska hemsk. Efter det gick jag och hämtade ut min rapport, och den var godkänd, så himla skönt! Nu kan jag snart lägga den kursen bakom mig!
Och snart blir det bio, jag ska äntligen se "män som hatar kvinnor" jag vet att jag är mycket senare än alla andra med den, men jag har faktiskt inte haft tid!

Återkommer ikväll. då ska jag berätta om en överraskning jag fick igår och om en annan grej som händer nästa termin, kommer bli grymt! / T

förresten, jag kom nog fram till att dagen har både varit bra, lång och tråkig! :)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0