dåligt samvete.

Nää, idag går jag inte alls och lägger mig med sådär gott samvete som jag hade planerat. Skulle gjort klart en uppgift ikväll som ska vara inne nästa vecka, för att jag skulle slippa sitta med den i helgen. Men mitt huvud ville inte alls vad jag ville, orkade inte tänka. Får väl vara nöjd med att vi har lyckats bestämma vad vi ska skriva om i fördjupningsarbetet och att jag och Carro var ute på en promenad runt sjön innan.

Bilderna från helgen som jag lovade kommer förhoppningsvis imorgon, då ska ni få se hur fint vi inredde barnens rum, Det kan jag vara nöjd med när jag går och lägger mig.

Nu är det hockey som gäller. Vad experterna trodde skulle bli en lätt match verkar vara tvärtom. Nu står det 1-1. Opps!

/ EKE

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0