Fin Campusdag!

Det har varit en fin dag på Campus!

Efter att ha tillbringat några timmar i biblan så gick jag o mina två vänner ( som förövrigt författade det förra inlägget) hem till T1 och jag bjöd dem stackas fattiga studenterna på mat. Tur att dom inte är kräsna, för det var då ingen hjödar mat jag hade att erbjuda. Efter koppen kaffe på maten gick vi ut till naturresavatet och Erik fick visa sina kunskaper i Ekologi. Nu vet jag att det finns två sortes fläder ( tror jag det var i alla fall) i Sverige, en giftig och en saftig. Efter den starkande promenaden tillbringade vi några timmar för oss själva, för att återförenad hos Erik för en film lite senare.Och nu sitter jag här, alldeless för sent, jag borde sova. Ska upp på föreläsning imon. Jag ser verkligen fram emot den här föreläsningen. Föreläsare är Mats Trondman, en oehört rolig föreläsare, jag väntar mig skratt två timmar i streck imon! :)


Flitiga som myror!




När jag gick hem fortsatte de andra tu kvällen med att nörda sig.

/ Eke

Kommentarer
Postat av: anonymast!

fan va snygga vänner du har!

2009-04-21 @ 01:50:37

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0