Full...

Neej, inte full på alkohol. Jag är full av kunskap. Kunskap som jag har stor nytta av imorgon på tentan. Jag känner på mig att det kommer gå bra, jag har ett skönt lugn i min mage!

Jag har varit så effektiv idag, jag älskar sådana dagar när man går och lägger sig och känner att man har fixat massor av saker, roliga som tråkiga! Idag har jag tillexempel pluggat det sista till tentan, jag har även gjort klart en uppgift till nästa vecka, och svarat på en av de andra uppgifter i basgruppen, som också ska göras senast nästa vecka. På allt detta så har jag även hunnit med att ta hand om mig själv, genom en promenad runt sjön med Caroline och en spring tur innan dess. Dock var det så varm att jag höll på att koka över vilket resluterade i en inte så bra joggingtur. När jag kom hem tog jag en skön dusch och gjorde hårinpackning. Åh va skönt. Nu kommer jag sova som en prinsessa inatt med!

God natt vänner!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0