get-attack!

Jag har en talang. Eller jag har många, men igår upptäckte jag en ny, hihi. Jag, Pippi, Erik och Jonas hade myskväll hos sistnämnda och av någon anledning utmanade Pippi oss i att låta så likt olika djur som möjligt. Och gissa vem som vann 3 av 4 djur? Jag! Mitt favoritdjur är nog get, det var jag grym på. Annars var ett rytande lejon och en ko inte heller dåliga. Jag som legat och kollat på Vakna med the voice och deras "härmapa" och tänkt att jag också skulle vilja kunna härma ett djur, också visa det sig att jag har en fallenhet för det. Jag borde har provat tidigare! Nu har jag i alla fall ett nytt partytrick, hihi! Så från och med nu får ni akta er när ni ser mig ute, jag kanske gör en get-attack på er :)


Tända ljus, obligatoiskt på våra myskvällar.


Igår lyxade vi också med choklapudding och glass. 
Pippi dekorerade det hela med godis och banan. :)

Idag kommer E hit, vi ska grilla och ta en sväng på till Stallarna. Det blir vi och utbytesstudenterna, nästan allt folk har lämnat Campus för att fira påsk. löjligt. :) Ska bli kul att träffa den blivande sjuksköterskan igen!

Men innan Emelie kommer ska jag och Caroline shoppa loss uppe på Samarkand, de enda affärerna som har öppet idag. Jag ska köpa ett par skitsnygga skor på dinsko också ska jag fortsätta leta present till syrran. Är det någon som har förslag på vad jag kan köpa?

Over and out


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0