Hör upp vänner, ovänner och mina "bästa vänner"!

Nu händer det grejer vill vi lova! Det finns både ett och annat som bör redas ut snarast!

För ett tag sedan skrev Therese ett inlägg som handlade om hennes allra bästa vänner. Det hon glömde nämna denna tillsynes oskyldiga dag var det allra viktigaste!

Hör och häpna!
Johan och erik kom inte till tals alls, inte en enda gång!
Detta är ju förståss ett missförstånd från Ekes sida, då hon inte har några bättre vänner än oss.. Vi vill dock resarvera oss för vissa rättelser ifrån andra "vänner".

Rent sporadiskt har vi kommit fram till att kontexten mellan våran söthet och våran relativt oseriösa kvinnosyn modifieras under högt tryck ifrån oseriösa läsare av denna blogg! Emellertid vill vi ändå påpeka ämnets relevans i sammanhanget. Utifrån en oseriös läsares perspektiv såklart! Hurvida denna text fortskrider går inte att förkunna då relativiteten kring en trevlig matstund på T1 går före. Vi känner ändå att vi har fått våran upprättelse och vill härmed avsluta med ett HEj!

ta hand om er kära läsare

Aka  Moberg feat. Nygren 

Kommentarer
Postat av: vewlan

Haha!! :)

2009-04-20 @ 19:09:35
Postat av: Nina

Det är ju skillnad på bästa vänner och "bästa vänner" Jag är en bästa vän och ni är "bästa vänner".

Nejdå, vi sitter alla i samma båt och kom ihåg, om båten sjunker då får jag ingen flytväst. Men hon kommer sakna mig.

2009-04-22 @ 09:20:16
Postat av: M feat N

Efter en hel del hektiska diskussioner och gnabb är vi nu villiga att köpa ditt resonemang.

Men! Vi har en fråga..

Har du tänk på den sporadiska kontexten?

Den är som energin i förhållande till om eke är effekten, ur ett långsiktigt perspektiv då vill säga.

2009-04-22 @ 18:25:03
Postat av: Nina

Nej det har jag inte tänkt på för jag förstår absolut ingenting. Jag kan inte så komplicerade ord. Jag studerar inte till lärare. Men jag tycker som ni!

2009-04-22 @ 19:30:29

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0