knäpp, glömsk? eller både och?!

Förresten.. jag tro att jag börja bli knäpp.. eller ska jag säga knäppare? Eller kanske snarare glömsk. Jag skulle vilja påstå att jag oftast har koll på mina saker, rätta mig om jag har fel! Men nu den senaste tiden har jag börjat tappa bort och glömma saker. Ett exempel är idag. Jag cyklade till teatern och eftersom jag gick direkt ner på stan efter det så hade jag ju cykeln med mig. När jag skulle hem sen på eftermiddagen kunde jag inte komma på vart jag ställt mig cykel, hade totalt glömt bort det. Så jag gick storgatan nerifrån och upp inte en gång, utan två för att kolla efter den, men jag såg inte den. Till slut satte jag mig på en bänk och börjae tänka efter, men inte tusan hjälpte det. Ju längre jag tänkte dessto knäppare blev jag, till slut fanns ingen annan lösning än att ringa Emelie som gick ner med mig på stan och fråga om hon kunde minnas vart jag ställde cykeln, som tur är så hade hon stenkoll. När hon sa: "Vid telia och dinsko" helt utan att ens tänka efter blev jag ännu mer säker på att jag håller på att bli knäpp. Inte ens när hon sa det kunde jag minnas att jag ställt cykeln där, eller att jag låste den eller någonting. Man blir ju rädd för sig själv! Hittade den i alla fall, och den stog precis där Emelie sa. Så tack Emelie, utan dig hade jag inte hittat den :)

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0