plugg plugg och lite...

..PLUGG.
Dåligt uppdatering idag. Det beror på.. gissa?!... plugg!Jag har verkligen pluggat hela dagen! Hör bara här. först 2 timmars tråkig föreläsning på morgonen, sen ett gruppseminarium som faktiskt gick bra och var intressant, därefter raka vägen till biblan och tentaplugg med Caroline, och sen hem för att plugga lite till. När jag var inne i ett flow kom erik och johan och tvingade med mig till biblan igen, det var nog bra, fick det sista gjort där. Det sista för dagen vill säga. Fy tusan vilken plugghäst jag är, dock tycker jag mig inte komma någon vart med allt ändå. Suck!

Nu är det snart dags att äta lite och sen ska jag däcka i sängen. Förresten, på tal om att däcka. Jag gjorde ett sånt däänt test på fejsboken här om dagen. Testet hette "vilken fylla är du?" och gissa vilken jag blev.. Jo Däckarn? Va fasen!!Hur gick det till? Jag är ju den som dansar tills benen går av och sen går jag hem och somnar av utmattning, det är väl inte att däcka? När jag tänker på en däckad person är det är 14 tjej som kl halv 10 däckat i en soffa halvt sittandes och festen i full gång ibakgrunden. DET är en däckare, inte jag!!! Upprörande. Lika upprörande som att jag faktiskt blir upprörd av ett jäkla test på facebook. Haha. Vart är världen på väg, eller snarare vart e Therese på väg?

/ E k e

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0