Swich, så va helgen över..

Så var ytterligare en helg passerad. Den har verkligen varit upp och ner. Men mest har den präglats av Systers 20 års dag!
Igår var vi inne i stan och Lizette fick göra sin systemetdebut, haha det var en fröjd att se henne sådär nervös och fummlig :) Senare på kvällen pimplade vi lite vin på altanen här hemma, jag Nina, syrran, emma och mammi. Det va mysigt. Och sen blev det en liten pubrunda för mig och Nina. haha, vilka människor det finns! På Harrys i Ljungby hittar man verkligen alla, och då menar jag ALLA. Allt från "för fulla fridolf" till "pryda petra" eller varför inte "jag lever för lördagkvällarna Lars"?! Det är en salig blandning och där mitt i allt hittar man mig och Nina. haha!

Dags att återgå till de naturvetenskapliga begreppen. Wiieho!


Födelsedagsbarnet! :)


Tre generationer Eklund!


Haha, det blir inte roligare än man gör sig.


Min fantastiskt fina dukning :P

humm jaa :P


Puss hej!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0