TaxiTesse i Tofta

Fy va dålig jag är! jag som skulle plugga idag. Det blev inte mycket med det. mitt i tvätten messade Stina och frågade om jag inte skulle med in till stan, och ett sådant erbjudande kan man ju inte tacka nej till! Så jag tvättade klart fort som tusan, ( hur man nu gör när man tvättar fort) och sen gick vi in till stan i solskenet. Mitt emellan Willys och Campus fick jag en idé. "jag åker hem idag iställer för imon, då f jag ju en heel pluggdag hemma på altanen" Det var nog den bästa idén denna veckan. Så nu är jag hemma i Ljungby, pappa kom och hämtade mig, han körde hem från Kalmar idag. Så jag kom hem gratis! Det måste ju varit den bästa idén, jag både sparar pengar och får en hel dag själv med naturvetenskap! Yes!!

Nu ska taxi-tesse ut och köra, bruka bli så när man kommer hem. Ska nog starta ett litet aktiobolag som jag håller igång på helgerna. TaxiTesse i Tofta AB ska det heta! Ne nu väntar min kund ( heter en som åker taxi kund?, eller klient kanske? haha) jaja, måste rusa / T

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0