Tenta, föreläsning, Varberg.

Snart är det dags för tentan. Jag sov väldigt oroligt inatt, inte alls som en prinsessa som jag hade planerat. men men.. Ska bli så himla skönt när den är färdig skriven, då ska jag ta tag i allt annat som vi har att göra, men det får bli efter helgen!

För vet ni, idag ska jag till Varberg på kolloträff. Hela helgen ska vi planera, umgås, äta gott, gå ner till havet och kolla på badplatserna osv. Framför allt får jag träffa Lina idag för första gången på 4 månader! Det ska bli så roligt. Jag ska försöka att hålla tillbaka tårarna, men med tanke på hur blödig jag är i alla andra sammanhang kan jag inte lova att jag lyckas!

Önska mig lycka till på tentan! / T

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0