tröstshopping är bra shopping!

Tacka vet jag solen! Idag har varit en bra dag. Var med skolan på teatern på förmiddan, för att prata om hur man kan arbeta med teatern efter man varit på den. Vi fick igång helt okej samtal. Efter det blev det en sväng på stan för att leta födelsedagspresent till syrran, FAN va svårt det är.. ! Efter det hade jag en långfika med Caroline och Emma, så trevligt! Emma hade barnfri dag så vi passade på att hänga på stan :) Hon hade även fått nya glasögon så hon va så snygg, extra kul att va på stan då och visa upp dom (läs: sig) ;) Och Caroline ville inte va sämre hon, hon var nyklippt och nyslingad.. finfint! Själv fick jag shoppa mig snygg, det gick sådär. Hittade lite, men det var nog mest tröstshopping... funkar iof ganska bra det också. Dock vet jag inte om det är något som är användbart att gå ut i till helgen, det återstå att se!

Nu ska jag och Erik ut på en springtur, fy tusan va duktiga vi är!

/ T


Nyklippta Caroline och snygga glasögonormen Emma!


Kommentarer
Postat av: Emma (glasögonormen)

Ja men mina glasögon var ju verkligen snygga!!! TACK för en supertrevlig eftermiddag på Espresso! Det måste göras fler gånger. Glad Påsk min vän!

2009-04-09 @ 21:46:16

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0