trött, tröttare, tröttast.

Tröttheten har slagit till igen. Just när man börja känna sig pigg och våren är på intåg.. Då slår den till. Tack som fan. Jag orka inte va trött och hängig längre, det tar alltför mycket energi. Jag vill vara glad, sjunga och dansa mig fram, som förr i tiden. Är den tiden förbi? Är jag för gammal? För seriös med plugg och grejer?

Positivt är att jag och Veronica har anmält oss som kick off ledare till nästa termin, hoppas vi kommer med. Vi har så mycket planer! Men vad får ni inte veta förrän senare, än så länge kan ju allt hända!

Ikväll är det hockey, Fbk har chans på SM-guldet. Jag hoppas inte det sker!! Spännande lär det bli i alla fall, heja HV!

/ E K E


Kommentarer
Postat av: Nina

Jaa hejjjjja HV!!!

Och förresten är det för att du träffar mig så lite. Jag är precis likadan. träff med tesse=pigg. En dag utan Tesse=hängig.

2009-04-08 @ 19:22:27

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0