Äventyr och nufunna platser.

Förlåt för dålig uppdatering. men det är så att mitt mobilabredband har gått ut och jag har inte orkat fylla på. Så nu sitter jag vid mammas och pappas dator och det kan jag lova att jag har dragit mig för en hel dag nu.. Jag hatar den, apseg. Så därför får det bli ett kort inlägg och inga bilder. Jag lovar att slänga upp bilder från igår imorgon. För igår var jag och JessaPessa ute i Mjälen och badade och gick på äventyr. Det var spännande, då vi blev förföljda av två snubbar. Sen mitt i allt upptäckte vi en ny plats, bara några 100 meter från där vi alltid håller hus, det var bra. Det ska nu mera bli min nya favvoplats.

Nu ska jag till polisen och hämta mitt pass. Sen kan jag resa vart jag vill, när jag vill i 5 (eller år det 10 år) framöver. Wiiie!

/ EKE

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0