Back to school.

HEEEJ SKOLAN! 
 
Då var det dags, efter 12 veckors sommarlov ska jag nu tillbaka till föreläsningssalen, tentor och inlämningar. Det är med blandade känslor. Ska bli intressant att läsa matte och svenska inlärning och framför allt ska det bli skitskoj att träffa alla vänner som man inte träffat på hela sommaren. Det jag inte ser fram emot är inlämningar, jag känner redan nu hur jag har skrivkramp.. :P

Nehe, nu ska jag ta upp något ur frysen så jag ha mat till lunch. Mitt nya är att jag ska äta hemma på alla luncher, eller de flesta i alla fall. Jag måste spara pengar nu när jag inte har något extra jobb längre. Så får det bli, även om det är tråkigt ( för vem vill inte äta ute med sina vänner varje dag).

/EKE

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0