banangegga, inte min kopp av te.

Wiiie!

Tandläkaren är min bästa vän! Inga hål, inget annat att klaga på och bara 85 spänn för kalaset! Jag skulle kunna gå till tandläkaren varje dag!
Det finns bara en sak att klaga på, och det är det där jäkla banangojset som dom envisas med att kleta på. Urk! Det smakar pyton och tänderna blir helt gula och liksom mjuka. Inte alls gott. Om jag ska fortsätta gå dit kräver jag att dom sluta gegga ner mig med banan. Så det så.

Nu ska jag äta, för att slippa denna äkliga smak som förpesar min mun

/ Tessse

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag tycker banangojset e gott! jag kan ta ditt också!! =)

2009-08-11 @ 09:27:30

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0