för bra samvete?

Vilken dålig karraktär jag har! Har jag gjort nåt av det som jag skrev innan att jag skulle göra? Givetvis inte. Jag har än så länge lyckats lura mig själv genom att påstå att det är för varm för att städa rummet och för soligt för att tvätta bilden ( vilket det iof är) men jag måste få det gjort idag, annars kan jag inte gå ut ikväll med gott samvete. Åh jag hatar mitt samvete, det är alldeless för bra.

Vi få se vad gör ta mig för att göra nu, ett glas saft och en kortordstiding lockar rätt bra.. Nej städa var det. Suck!

Kommentarer
Postat av: veronica

Haha! Du är rolig du knas!

2009-08-02 @ 10:41:25
URL: http://veronicaslivivaxjo.blogspot.com

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0