Full rulle!

Oj oj oj, grymt dålig uppdatering här ja. Men ni vet väl var det betyder? Jag har haft fullt upp med roligheter!

I fredags gick jag upp i ottan och tog bussen till Växjö, där Karlocsrdagarna var i full gång. Massa människor, glada människor. Förmiddagen spenderade jag på Forskan med Veronica och solen.. och eftermiddagen med Veronica och stina och taccosen. As mysigt! Lite öl drickning och sen var det Rix Fm festivalen som gällde. Lite besviken, då ett coverband spelade en timme "för att få igång publiken" som dom sa, men va tusan alla stog ju bara och vänade på dom "riktiga artisterna".  jaja, jag fick i alla fall se Velvet, det va grymt. Hon är grym och snygg som få.
Kvällen fortsatte med förfest hos Veronica, med lite blandat folk. FIck träffa Johan, första gången sen i juni, det va bäst! Sen åkte vi in till Loft och dansade järnet. En underbar fredag!

Så igår blev det en lugnare dag för min del, jag va lite seg så att säga. Och vi som skulle på 40 års fest, men det gjorde inte så mkt att jag höll mig nykter, mamma och pappa va glada att slippa köra, så jag gjorde väl en god gärning kankse? :) Det var i alla fall väldigt trevlig på festen!

Och vet ni vad som händer idag?!?!?!  JAG SKA PÅ MADONNA. Min kära vän Emil messade igår kväll och frågade om jag ville åka med till Gbg och gå på Madonna. Och inte kan jag tacka nej till det! Så på 5 minuter var det bestämt. Jag älskar att vara spontan, det borde jag vara oftare! Sen att jag lyckades övertala NIna att följa med gör det hela ännu bättre, det kommer bli en kanon kväll!
Dock har jag läst recensionerna från gårdagens konsert och dom är väl sådär, men va tusan, jag är aldrig på konsert så jag ha inga krav. Jag garanterar att jag få askul och kommer ge konserten 5 T:n av fem möjliga.

Puss / Tessse.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0