gårdag och nudag.

Hej och godmorgon!

Isch usch var trött jag är. Klockan sju i morse hade min kropp eller kanske snarare hjärna ( inte fasen vet jag, jag är ingen doktor) bestämt sig för att vakna. Och somna om var det inte att tala om..Att jag var ute och festade igår brydde sig inte alls min kropp... eller hjärna.. sig om. Nehe det var barar att gå upp. Sen har jag gjort ärenden åt mamma hela förmiddagen och nu ska jag snart sätta igång och städa.. Syrran och jag skulle städa ihop, men hennes kropp.. eller hjärna.. var snäll mot henne och lät henne sova, eller hon sover fortfarande, och jag har inte mage att väcka henne. JObbigt läga. Jag får väl städa själv helt enkelt.

Igår var det som sagt lite fest. Hos Emmelie, en klasskompis sen gymnasiet, det va skitkul att träffa gamla vänner! Därför älskar jag Ljungbydagarna, man hookar up med folk man annars inte träffar! Från Emmelie ner till öltältet för att möta upp andra vänner och senare hem. Ikväll är det nya tag. Ska bara vila lite först! ;)


emmelie och elli, på förfesten.

P och E i tältet. Snyggingar!

Fina Mia och Hanna


Sa jag att vi njuter av livet? ;)

/EKE

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0