Imorgon är en bra dag.

Det bubblar i min mage av längtan och förväntan! Helgen närmar sig med stormsteg och jag ska äntligen få träffa några av mina växjö-vänner igen! Imon anländer nämligen Erik, Johan och Jonas och vi ska tillbringa helgen med golf ( om det vill sluta regna) och med fest ( skit samma om det regnar).

Jag ska göra som när man är liten och väntar på julafton fast lite annorlunda. För att tiden ska gå fortare ska jag snart åka in till stan och festa till det lite, och vipps så kommer det vara fredag! Det där med att sova för att tiden ska gå fortare är bara för töntar. (Jag säger inte att jag inte är en tönt, jag sover ganska ofta, men just ikväll känner jag inte för att sova, utan för att festa och träffa vänner! )


johan och jonas, när dom festar :p

erik och öronsmycke.


Over and out/ EKE


Kommentarer
Postat av: veronica

Hoppas ni får en superduperkul helg pluttan! Om 45 min är det dags för det fruktade seminariet för min del :( uschamej! Tänk på mig imon på bakfyllan, runt 10-tiden.. då sitter jag på planet och mår illa av skräck! :) Hör av mig i veckan! :) pusssss

2009-08-14 @ 09:14:19
URL: http://veronicaslivivaxjo.blogspot.com

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0