Lyckopiller, jag?!

Tänkte skriva ett inlägg till innan jag åker in till stan, för att min arbetande vän Nathalie ska ha någonting att läsa på sin nästa rast! ;)

Har lite svårt att komma på någonting att skriva om. Men det slog mig nu att jag har en sak som jag nog inte skrivit om. Mig själv. Haha. Jo det är ju det enda jag gör. Men hur andra uppfattar mig, det har jag nog inte riktigt skrivit om.
På kollo nu fick vi en varsin bok när vi slutade som skulle representera oss själva lite och i boken skrev alla kommentarer till varandra. En av kommentarerna till mig va, "du är en härlig blandning av lyckopiller och en bitterfitta". Eftersom det är den kommentarern jag kommer ihåg så borde det vara den jag blev mest stolt över. Jag är nog en bitterfitta, och med en blandning av lyckopiller så borde det ju vara perfekt. En annan kommentar jag fick höra om mig själv igår var att jag är ironisk, bra eller dåligt? Jag tar det som bra.  Jag vill tro att det är bra att vara lite ironisk, och bitter, så länge jag blandar upp det med att vara ett lyckopiller!

Vad tycker ni?
/ EKE

Kommentarer
Postat av: hihi

hahahaha, läsa på sin rast?:)på sin arbetstid skulle jag vilja tillägga...hahah

2009-08-12 @ 17:36:30

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0