Några bilder från helgen.

Här kommer några bilder från helgen som utlovat. Fler finns på Facebook :)


Erik, Lina, jag och Jonas i tältet. Erik ser lite skeptisk ut, men det var hans min under större delen av helgen ;) Vi andra verkar vara på G i alla fall :P


I väntan på taxi. Sen vill jag att alla lägger extra märke till Eriks min... är den inte lite.. skeptisk.. haha


Johan gillar Erik, men gillar Erik tillbaka? Hmm ;)



Pappa slog upp ett tält i trädgården för att jag och syrran skulle kunna ha fest, och mamma lagade mat. Dom är nog bäst i världen mina päron. Inte konstigt att jag har kommit att bli världens bästa Therese!

Mitt internet är ganska så segt,så jag orka inte ladda upp fler bilder. men dom sagt, de finns fler på fejjan.

Later / EKE

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0