Nytta/Onytta

Klapp på axeln till Tesse. Jag har gjort nytta. Jag älskar mig själv när jag gör nytta. Då är jag i mitt esse! Idag städade jag toaletten och oj va fin den blev. Jag ska fortsätta göra nytta en gång om dagen, då förtjänar jag att göra onytta på kvällarna! ;)

Så min onytta ikväll blir att dricka vin, äta ost och spela spel med tjejerna. Åhh jag älskar sånna kvällar. Och nu är P-gumman är hemma från Amerikat är det lite extra kul! Jag tror jag ska ta med mig spelet " så det kan låta" för då har jag en chans att vinna, och det är bäst att jag vinner annars blir det så dålig stämning! Hihi.

Bilder på kvällen kommer upp imorgon!
/ EKE


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0