Randig som en tiger, grrr.



Dagen outfit. Jag älskar mina armband, dom åker på nästan dagligen!

Förresten är det ganska kul att jag har randigt. Det är nämligen så att när jag gick i 4an sa min lärare till oss hon inte kunde ha randigt på sig "för i randigt ser man ännu tjockare ut". Det har satts sig i mitt huvud och jag har inte haft ett randigt plagg i min garderob sen dess. inte förrän nu, och jag är så glad att jag äntligen lyckats släppa hennes ord, för hur snyggt är det inte? :)

Off to fika / EKE

Kommentarer
Postat av: veronica

Snygging!!! :)

2009-08-04 @ 16:08:30
URL: http://veronicaslivivaxjo.blogspot.com
Postat av: örik

fin i håret är du också, med risk för att låta gay:)

2009-08-06 @ 16:08:57

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0