Tack nollor.. eller jag menar ettor :)

Nu är det färdig lekt, som min mamma hade sagt. Nu är det dags att styra upp sitt liv, komma in i rutiner och börja skolan igen. Det känns faktiskt ganska skönt, jag är en människa som trivs med att ha rutiner att följa men för den delen tycker jag inte att det inte är roligt att vika från dom lite då och då. Nu har jag gjort det en vecka och nu ska det bli skönt att ha koll på vad som händer framöver.

Veckan med kickoff har varit en av de roligaste veckorna under hela min tid på Vxu, så jäkla sköna nollor ( som nu är ettor ) världens bästa kickoffledare och massor med skratt, lekar, dans och fester! Även om kroppen fått ta en del stryk, med tanke på dåliga matvanor och en del dryck som är starkare än saft och lite sömn, så har det varit sååå värt det. Jag är lite som en levande sombie idag, men imorgon när jag har fått vila, äta och mysa med en film så kommer jag vara redo för skolan och allt vad det innebär!

Nu, mat / EKE

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0