Asgarv!

Jag har haft en dag med mycket skratt!

Extra mycker skrattade jag när jag och syrran spelade TP och frågan "Kommer astronomen Tycho Brahe från sverige eller danmark" kommer. Syrran läser nämligen Tycho Brahe som "Taaycoo Braaaeh" väldigt amerikanskt och jag fattar inte vem hon menar och chansar på danmark. Sen fortsätter vi spela och efter några sekunder slår det mig, menade du Tycho Brahe?! Jag lovar att vi båda låg dubbelvikta på golvet i flera minuter! 

Båda fick dessutom hicka, som är kramp i diafragman (lite lär man sig minsann när man spelar TP :) )


Kvällen avslutas med ett citat från min kära vän Roberth " Livet är hårt, men man kan ju alltid blogga om det". Så sant som det är sagt!

/ Eke

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0