Dagen D!

God morgon.

Idag är dagen D. Ska gå till skolan och få domen nu. Lämnade in en äcklig hemtenta förra veckan och idag ska vi få tillbaka den. Det är nog första gången jag gå till en återlämning av tenta och är inställd på ett underkänt.
Jag har funderat på hur jag ska reagera när jag får min tenta och se att det är ett U - ska jag ställa till med en scen, börja hysteriskt gråta, slita mitt hår och rusa ut? Eller ska jag bli förbannad, börja skrika på lärarna, fråga hur F*N dom tääääänkte när dom gav mig U? Eller ska jag ( det kanske mest troliga ) tar det som den coola männsika jag är (utåt sett) och bita ihop och sen när jag kommer hem äta en chokladkaka och gråta hela eftermiddagen, sen ta nya tag?
Återkommer med svaret i eftermiddag!


Ikväll är det pumptömning på Stallarna. Jag ska dit, om jag så ska dränka mina sorger eller fira utav bara helvete!!!!
/EKE


Världen blir roligare om man ser ut som en polkagris! :)

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0