Det där med listor...

Listor är ju skiitkul! :)

Åtta favoritprogram (TV): Gossip Girl, One tree hill, Top Model, Sporten, Vänner, Sex and the city… Åtta alltså, jag borde kunna, så mycket tid som jag ägnar åt tvn!

 

Åtta saker som jag gjorde igår: Åt en liten skål med äckliga nudlar, fikade med Lina och Hanna, gick på stan, köpte en kofta, bakade julgodis, spelade piano, sjöng, skrattade!

 

Åtta saker som jag ser fram mot: Att träffa Nina om en och en halv timme, träffa Mirre imorgon, juldagen med tjejerna, annandagen med utgång, nyårsmiddagen, att få göra mig i ordning till alla dessa tillfällen, att vicka i mellandagarna och att få öppna paket imorgon J

 



Åtta favoritrestauranger: Mc Donalds, Max, Sibylla, Burger King, pizzeria Bolmstad, Claudi… vadå, det är väl också restauranger?!

 

Åtta saker på min önskelista: Fred, ingen svält, inga dödliga sjukdomar, stabilt klimat, slut på finanskrisen, ingen arbetslöshet, inget barnarbete och en SodaStreamer!

 

Åtta saker som gör mig irriterad: Krig, svält, dödliga sjukdomar, klimathotet, finanskrisen, arbetslösheten, barnarbete och folk som inte blinkar i rondeller!!

 

Åtta saker som gör mig glad: Vänner, mamma, pappa, syster, snö, sol, godis och Filippa Bark.


Mer listor åt folket!/ EKE


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0