Ensam på fritids.

Här sitter jag. Ensam i ett stort gammalt hus. På fritids. Skynda barn, fröken vill inte vara här själv! Dessutom är jag nedrans hungrig, så om inte för att rädda mig från spöken så från att svälta ihjäl, skynda!

Fick gå upp en kvart tidigare idag och hann ändå inte äta frulle eftersom jag fick lägga all extra tid på att få upp bilen ( gick sådär, jag fick hoppa in från passagerarsidan) och att skrapa rutorna. Det tog sin lilla tid vill jag lova! Meen när jag stog där och skrapade kände jag ändå att "detta hade jag kunna göra varje morgon", det var så fridfullt. Jag tror det betyder att jag borde flytta upp till norr, där man få skrapa rutorna även på sommaren ;)

Nu är kaffet klart, det är ju alltid nåt i väntan på att dagen ska sätta igång!
/Eke


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0