ERIIIIIIIIIIIK!



ERIK GRÖNWALL - sjukt värdig vinnare av Idol 2009!



Haha. Ni skulle sett mig och Johanna innan Jhide sa vem vinnaren var, hade vi inte varit så rädda om våra naglar så hade vi bitit av allihopa! :D Och när svaret kom, skrek, klappade och hoppade vi upp och ner. Herre gud, att en tävling kan få människor ( i alla fall mig ) så jäkla engagerad! Jag gilla´t!

På tal om vinster så tog Troja en behövlig seger mot Almtuna ikväll. Det var verkligen en nödvändig seger, fler sånna tack!

Nu ska jag sova, för imon ska jag in till stan tidigt och tigga och be om att få byta en ögonskugga jag köpte på Make up store idag. Givetvis fick jag fel färg med mig hem. Suck. Egentligen tar de inte tillbaka produkter,men jag ska ändå ge det ett försök. Skulle jag inte lyckas ska köper jag den rätta fäger också och önska mig den av syrran i julklapp. Jag har allt under kontroll som ni märker! :)

God natt vänner, skönt att ha mig tillbaka?( jag vet att du tycker det Viktor, mohaha) /eke


Kommentarer
Postat av: Viktor

Hahha....klart jag tycker Eke!

Du underhåller ju mig;)



Snygg ny header eller va fasen det heter...gillar bilden under klokbok:p



Du, du ska till Ullis o Robban på nyår...elelr hur?? no choice!

2009-12-12 @ 00:12:10

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0