Lär känna mig lite till..

Hittade en rolig blogglista på Cosmopolitan!

Nämn något som gjorde dig glad igår: När jag fick julmysa med tjejerna!
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov som en stock!

Vad gjorde du för 15 min sedan: Städade undan efter julbaket med syster.

Det sista du sa högt: MEEN HJÄLP TILL DÅÅ!!

Det senaste någon sa till dig: Hitta en låt som vi kan spela då..

Vad har du druckit idag: Kaffe i mängder

Vad var det senaste du åt: Vaniljkola

Vad var det senaste du köpte: Mjölk och kokosfett. Haha!

Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit

Vad är det för väder hos dig nu: Vacker vinterdag, dock utan sol!

Godaste glassmaken: Vanilj

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Kanske..

Sover du tungt: Skoja ni? Jag sover som om jag aldrig tänker vakna igen!

Drömmer du mardrömmar: Minns inte mina drömmar, men förmodligen!

Trivs du med ditt jobb: Jobb?

Favoritklädsel: Leggins. Måste man ha något till?

Favoritlåt just nu: Lady Gaga, Bad romance

Vad ser du om du tittar till höger: En åker full med snö och en skog. ( jag bor verkligen på landet! )

Vad gör dig glad just nu: Snön, Ola och jullovet!

Vad ska du göra härnäst: Duscha, för andras trivsel.

Höger eller vänsterhänt: Vänster

Humör just nu: Harmonisk

Favoritgodis: Sura bläckfiskar!

Kläder just nu: Morgonrock

Sommarplaner: Eh, jag har inte ens planerat vad jag ska göra imorgon ännu.

Hur många kuddar sover du med: En, två eller fyra. Beror på humör.

Spelar du något instrument: Tjaa klinkar piano, gitarr, ukelele och klarinett

Morgon eller nattmänniska: Inget av det, är alltid trött.
Vad är viktigast för dig: Vänner och familj

Är du kittlig: Tss, jag är inte dum nog att svara på det.

Snarkar du: Bestämt NEJ, fast det finns dom som hävdar motsatsen.

Stjärntecken: Våg

Äckligaste insekten: Alla är vidriga. Världen vore bättre utan dom!

Längtar du mest efter just nu: Duschen.  


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0