Tidig lördagmorgon.

God Morgon!

Jag ligger kvar i sängen med datorn på magen och vägrar gå upp. Det är skiiiiitkallt utanför!

Tids nog måste jag gå upp.. Ska ju in till stan och tigga till mig ett byte av ögonskuggan jag köpte igår och i eftermiddag ska vi spela laserdome eller va fasen det heter. Kvällen blir nog lugn, igen! Herre gud va e det här? Jag börja bli gammal. Men jag gillar det. Lite synd bara att ingen blev gammal i samma takt som jag..jag blir ju ensam om att ta det lugnt när alla mina vänner festa på som aldrig förr! Ja ja, dom kommer också bli gamla någon gång, jag få tålmodigt vänta på dom!

Ha en fin dag! /eke


En frusen och trött Tok och finaste kudden som talar om vem jag är :D PRINSESSA!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0