Shopping!

Man kan tro att jag inte är annat än ledig här på kollo.. men de är ju bara då jag ha tid att blogga så.. :) Nu är jag i alla fall ledig och jag och Lina som också är ledig ska in till Vaberg och shoppa.. Äntligen, det kliar i mina fingrar! På inhandlingslistan står bikini, nässpray och pass och kanske en och annan klänning!

Dagarna rullar på, fortfarande solsken och 2 grader, underbart! Hörde att vädret hemma i Småland inte bjuder på lika fint, åska och ösregn snarare...

Nu måste jag skynda, snart går skjutsen till stan och jag måste ju va extra snygg idag när jag ska ta pass foto! :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Nina

Fast och andra sidan så sminkar man ju aldrig sig när man är ute och reser:)

2009-07-01 @ 19:13:37

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0