Give me...

Fan va skönt det är med förstående kompisar, Erik.S! även kallad borssschan :) Inga konstigheter, bara självklarheter, det är så det alltid borde vara! tack!

Tog mig en liten liten springtur innan, bättre än inget tänkte jag. Jag borde skaffa mig någon slags räknare så jag vet hur långt jag springer så att jag kan öka lite för varje gång, svårt att hålla koll när jag springer olika rundor liksom. det ska skrivas upp på önskelistan! även om födelsedagen inte är än på 4 månader, men vem vet, kanske någon läser detta och ge det till mig ändå fast att jag inte fyller år utan bara för att jag är världens bästa Therese!? hoppas kan man ju!

Nu ska jag drick/äta upp min smootie, sen blir det tv-mys hos FiaLotta!
/ EKE

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0