HAT!

Jag blev plötsligt väldigt hatisk. Jag hatar alla tvprogram på tv ikväll (lägg märke till att jag kan hata fast jag inte har någon tv, det kallar jag riktigt hat, programmen är bland annat "hjälp jag är med i en japansk tvshow, och gordons kitchen.. gordon är störd, jag hatar honom), jag hatar att bussar och tåg inte går som jag vill, jag hatar att min uppgift blir pinsamt dålig, jag hatar att alla som lagt upp sina uppgifter på BB är så jäkla mycket bättre än min, jag hatar att solen skiner mig i ögonen tros att rullgardinen är nere, jag hatar att jag är hungrig redan när vi inte ska äta förrän kl 20.00 (fast då blir det pizza så jag väntar och hatar på nåt gott), jag hatar att det är pizza jag ska äta för då ha mina promenader idag varit onödiga, jag hatar att jag vet att jag har tid till att gå ut och springa en runda fast jag inte orkar, jag hatar att jag borde gå hem och städa och jag hatar att jag hatar så jäkla mycket för stunden. !

HAT / eke

Kommentarer
Postat av: Anonym

å vet du vad jag gör? i lööööv jo!!!

2009-06-04 @ 19:25:52
URL: http://mihag85.blogspot.com

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0