Helgen i kort version..

Fredag: Kom hem till Tofta och umgicks en stund med min kära syster. Vi tog minsann oss i kragen och gav oss ut och sprang, jag sprang till träningen där jag skulle möta upp Nina. Det stod street på schemat. Även om jag inte var överväldigad över passet var det helt otroligt roligt att dansa igen. Jag saknar!!! Fredagkvällen spenderades ute i Kånna. Haha, ja ni läste rätt. Jag och Nina var ute där med hennes päron och kollade på Ninas bror när han spelade fotboll. alldesless lagom aktivitet en fredags kväll! :)

Lördag: Jag tvingade ut pappa på en löprunda i Kronoskogen, jag knäckte honom! mohahahaha! därefter gick jag och nina på stan. Jag var på sånt shoppinghumör men ändå hittade jag ingenting.. På eftermiddagen förberedde jag lite inför den stundande grillningen. Nina, Nathalie Emelie och Lina och syrrans kompis Louise kom ut och grillade med familjen. Väldigt mysigt! När vinet börjat tala tog vi oss på vinglande cyklar in till stan och Garvaren. Trevligt att träffa lite gamla klasskompisar och så, det är de som gör Ljungby okej, att man faktiskt ha många vänner när man väl är där! Tack alla för en mysig lördag!

Söndag: Seg och slapp hela förmiddagen. Firade mammi på morsdag och åk en god middag. Vidare ut till farmor på fika och sen kollade jag och syrran på fotboll. (syrrans lag spelade, men hon vågade inte va med... , rätta mig om jag har fel syster ;) ) På kvällsningen kom Shalle, som är en gammal kompis som flytt Ljungby, hem till mig och vi gick en promenad i Toftas skogar. Mysigt! Seen kom Anna också och vi satt på altanen hemma och myste nån timme. Jag visade mina skills i hjulning. haha. Stora skrattet! En seg start på dagen, men den slutade dessto bättre!

jag har ändå hunnit med ganska mycket i helgen, tycker ni inte?



Tack vänner och familj för en fin helg! / EKE


Kommentarer
Postat av: lizette-utan-vett

Jag måste nog allt ta och rätta dig denna gången också syster stora ;)

2009-06-02 @ 17:33:31
Postat av: Nathalie

Tack själv Tessetok =) hade en väldigt mysig o lyckad lördag! =)

2009-06-05 @ 12:32:04

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0