jag är ingen Blondinbella..

Hemma hos mor och far. Här händer lika mycket som ingenting. Igår spenderade jag dagen med att läsa en bok från pärm till pärm, stryka, laga middag, plocka ut och in i diskmasiknen och kolla på fotboll. Händelsefattigt värre. Tur att jag snart ska ta mitt pick och pack och åka igen. Inte för att det är tråkigt att vara just hemma hos mamma och pappa, men det hade varit så mycket roligare om det var någon mer hemma, jag menar jag hade ju lika väl kunnat sitta och häcka i Växjö tills imon. Eller inte egentligen, för då hade jag ju missat det trevliga kvällen i tisdags med tjejerna. Vi käkade och tjatade på Harrys! Det blev fnitter och asgarv som vanlig, trots att alla bara drack vatten! ;)

Idag ska jag packa, usch jag fasar inför det. Det kommer ta halva dagen är jag rädd. Och jag har inte en halv dag, för förutom att packa ska jag hinna träffa Nina och senare Karro, handla och laga mat. Det finns alltså inte tid till att packa.. Så jag vet, jag utlyser en tävling. Den som känner att hon/han har en halv dag över kan komma hit och packa åt mig och i utbyte får du en middag..? :) Först till kvarn gäller! Jag är dock rädd att det blir jag som få packa i slutändan, jag är ingen Blondinbella som kan utlysa tävlingar till höger och vänster och få 1000 svar på dom.. Nej det är jag inte. Kommer aldrig att bli. Suck, en dag som denna hade det varit bra.

/ EKE

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ju blondintesse! Och blondintesse är välrdsbäst!

2009-06-11 @ 20:00:31

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0