pluggpaus!

Jag umgås och pluggar, det är grejer! Emelie jag och Viktor sitter i skolan och skriver det sista på uppgiften.Sen är det sommarlov... igen. haha. jag tjatar om detta sommarlov som aldrig tycks komma fast det känns som lov :)

Igår var det stallarna som gällde, det va en sjukt rolig kväll! Perfekt sista kväll med vännerna! Kommer saknar ihjäl mig efter dom, tur att det inte är helt slut utan bara ett lov! Den dagen vi säger hejdå "för alltid"  kommer vara den jobbigaste dagen i mitt liv, det vet jag. men det tänker vi inte på nu, vi har 1,5 år kvar! :)

Mys hos Stina ikväll, en löprunda och sen kan jag äta paj! ! Mums!

Nu är pluggpausen slut . / T


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0