Sluta hata, börja städa..

Jag slutade hata och blev superwomen!

Efter att jag hade ätit den där efterlängtade pizzan, som för övrigt va skit äcklig (acapulco från Exell, beställ ALDRIG den), så fick jag så jäkla energi. Så jag tog med Veronica ut på en lite kvällspromenad, sen gick jag hem och grovstädade hela toaletten, samtidigt som jag packade, dammade och diskade och gjorde armhävningar. Det är sant, allt på en gång! Förresten så gjorde jag 7 armhävningar på benen i ett sträck, det borde vara nåt personligt rekord. Asdåligt rekord, men det är mitt i alla fall! :)

Nu ska superwomen gå och sova, för imon är en lång och rolig dag!
Natti / T

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0