Svart..

En svart tv-bild är en dålig tv-bild. Bara för att jag började prata om att jag ville skaffa mig en ny tv så slutade min nuvarande att fungera. kanske någon slags protest mot att jag vill byta bort den? Men det är ju 10 år gammal, så få väl ha lite förståelse för att den inte håller hur länge som helst,. men sjukt surt att den la av just nu, när alla andra lämna campus och jag ska vara kvar några extra dagar... jag som trodde att tvn kunde va mitt sällskap. pyttsan heller. I och för sig fungerar ljudet fortfarande, så jag kan ju lyssna och föreställa mig hur det ser ut på tvn, bra fantasi övning! :)

Plugget gick inge vidare idag, jag tar nya tag i morgon istället! och på tal om imorgon, jag ska vicka då också! fast bara några timmar, men jag är glad för det lilla, så roligt att träffa barnen!

Dags att sova, puss! / EKE

Kommentarer
Postat av: Viktor P

Du Tesse!

Va glad, du har en anledning att köpa ny underhållning (TV)

jag fick nästa sparka sönder min.....:P

2009-06-04 @ 14:34:33

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0