Bilder från heldagen med tjejerna!

'

Ja, bilderna talar väl en del för sig själva. Men ni ska få dagen berättat i kort version..
Vi lämnade Ljungby halv 9, för en tur ner till Helsingör. Målet mer resan var att köpa alkohol till vår stundande drinkkväll.
På vägen ner överraskades vi med en god fika som Nina och Hanna fixat, och Nina tog även fram lektanten i sig och höll i en deltävling av 4 under fikapausen.
Sen var det färgan över till Helsningör och shopping som gällde. Mest alkohol, men även ett och annat klädesplagg. Dock köpte jag inget, tråkigt men bra. Med tanke på vad vi skriver om i fördjupningsarbetet så va det bra att jag inte handlade!.
Påvägen hem hade Nina ytterligare en lek, som gick ut på att plocka 10 godis bitar som ingen annan hade plockat, och den som hade mest "unikt" godis vann. ( JAG VANN ) :) Men tyvärr var det bara en deltävling och allt ihopa var det Mia som vann. men jag lever på min delseger!
Sen kom vi hem till Ljungby igen och hade en timme på oss att bli snygga (läs: snyggare) för sen var det dags att prova drinkar.
Hemma hos Hanna mötte några fler upp oss och vi lekte, dansade, sjöng, drack, kramades osv hela kvällen fram till halv 1. Då blev det en mindre lyckad utgång, men det gjorde inte så mkt, resten av dagen var ju kanon!!
Jag älskar mina vänner mest!

/ Tesse

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0