Dag 4 med fördjupningsarbete!

Här sitter jag i biblan med mina två kompanjoner. Hade jag fått välja på att vara på en strand och sitta här, hade jag lätt valt.... att sitta här. hihi. Fördjupningsarbetet går som på räls, som smort, lika smidigt som en cirkusartist i spagat! Dock sitter jag ju och bloggar just nu och kan inte påstå att jag bidrar med så mkt mer än min närvaro. Men den är inte att förakta! ;)

Igår var en trevlig dag! Efter 7 timmar i biblan åkte vi in till stan och gick på Teater Sport på Paladium. Det var precis sånna aktiviteter jag efterfrågade för några veckor sen, när jag prata om att jag ville bo i en storstad för det är där det händer. men nu har jag inte sett att ha man bara ögonen öppna händer det här också! Teater Sport är definitivt något jag kommer gå på igen, perfekt onsdags underhållning! Efter det var klockan bara barnet och vi som var på så gott humör ville inte bege oss hem ännu, så vi tog en sväng till La Sivs ( sivans) och drack en cider och tjötade.. Smarta som vi var gick vi in innan 10, alltså gratis! Är man student så är man! Vid midnatt traskade jag hem för att orka upp till 4 i biblan och fördjupningsarbetet!

NU är det dags att hjälpa de andra tu, min paus är över. Nästa gång jag skriver ska jag berätta om när jag blev orättvist behandlad på bussen hem från stan.. vilken cliffhanger, haha!

/ EEKKEE

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0