En jacka rikare.

Jag har länge suktat efter en svart skin jacka. Eller fejk-skinjacka snarare. Igår när jag o Pippi var inne hittade jag ingen, men så gjorde jag ett nytt försök idag och sprang rak in i en svart skönhet med dragkedjor lite var stans. Skit snygg är den! Jag få nog ta och bära den ihop med söta klänningar och linnen annars blir de för hårt för att vara jag!
Hittade tre par örhängen också, 25 kr st,vilket klipp! :)

Nu ska jag vila mig en skvätt och sen ska jag ge mig ut och springa!

Och vet ni vad jag ska göra ikväll? Emmeli en vän från markarydstiden ska komma och hälsa på Johanna, så ikväll ska vi alla tre mysa, äta tacos och kolla på Så ska det låta. Underbart! :)


/ Eke


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0