Ljungby-Tofta imon..

I morgon åker jag hem till L.by för att lämna massa kläder och skor och annat nödvändigt till kollo. Jag tänkte att när jag ändå är hemma så passar jag på att bjuda över tjejerna på lite grill, kubb och vin. Verka som om alla kunde, så det kommer bli en toppen lördag!
Än så länge har jag bara packat i huvdet och jag har redan fyllt två resväskor, hur ska detta gå? Det där med att packa smart, eller bara ta det som är "nödvändigt" är ingenting för mig. Jag vill ha allt, fina klälder, fula kläder, träningskläder, mys kläder, bad kläder, sov kläder.. behöver nog inte ens nämna skorna då. :) vi få se om jag får med mig allt på bussen, i värsta fall kanske jag få ringa på TaxiTofta och se om pappsen är villig att köra 6 mil för att hämta hem sin dotter med den STORAPACKNINGEN. Som tack kan jag laga maten i helgen. :)

Nehe dags att gå ner i källan och hämta upp lite skor, typ gummistövlar och flipflop (obligatoriska skor på kollo)


/ EKE

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0