möte mellan rivaler.

Hello sunshine!
Äntligen fredag, det känns underbart! Lika underbart som smaken av en god glass, som att göra en perfekt piruett, som varma kramar, eller som en vinst i skit gubbe!

Tanken är att åka hem till Ljungby i eftermiddag. Sanna var så snäll och frågade om jag ville åka med, dock är jag inte säker på att vi är färdiga med plugget när hon ska köra och är så fallet tvingas jag att åka buss.. MED LÄNSTRAFIKEN. Jag få stå öga mot öga med min fiende. Det kommer bli tufft, men jag är hård och kommer klara det. Givetvis hoppas jag innerligt att jag kan åka med Sanna, allt skulle bli så mycket bättre då!

Ska snart packa. Det bli svår packat idag, jag ska ha kläder för att strosa runt på Helsingörs gator, jag ska ha utgångskläder och jag ska ha "fira farmor kläder". Plus att jag vill ha myskläder med mig till ikväll.. Det få bli stora väskan idag! :)

Trevlig dag vänner! / EKE

Kommentarer
Postat av: lizette-utan-vett

vad tusan hände med de fina trevliga möta-lizette-kläderna?;)

2009-05-08 @ 11:56:29

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0