Musik på Campus.

Nu börja man bli människa igen! Skönt.

Idag är det fullt liv på campus. Söndagar som brukar vara helt döda då alla studenter ligger inne och är bakis. Men inte idag inte, eller jo, men de som ligger inne får nog ingen lugn och ro. För det är spelningar på Tuvan idag. Jättemysigt! Jag var nyss och lyssnade på en tjej som heter Isabell, hon sjöng tillsammans med vår gamla gitarrlärare Mattias. Kanon duktiga! Snart ska Jonas spela med några, vet inte vilka, men jag o pippi går dit och kolla läget. Det är sånt här jag vill ska hända varje dag, det förgyller vardagen!

Hockey i eftermidda också, jag ska skynda mig hem från konserten så jag inte missa allt för mkt! 
 
Bilder från igår kommer senare. / T

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0