SURPRISE!

God morgon.. ja för det känns fortfarande som morron! Jättehärligt! Det innebär ju att jag trots att klockan är 5 har hela dagen kvar :) Jag och Emmeli har sovit halva dagen, sen var vi på en lunch med Johanna på Tuvan, gott! Därefter gick vi till Stallarna och hälsa på V och åt en våffla. 25 spänn för EN, rena rånet. Nästa gång äter jag 2 för 20 på Tuvan! :)

Nu till gårdagen. Vi har i några dagars tid planerat en försenad överraskrningsfest för vår vän Erik. Och igår va alltså dagen kommen. Jag och Pippi va ute och åt med honom medan de andra pimpade Eriks lägenhet med ballonger och jilanger. När vi hade ätit och druckit en öl åkte vi tillbaka till Campus och när Erik skulle stappla in i sin lägenhet väntade folket på honom och det blev en riktigt SURPRIIIISE!!!!!! Haha den minen som Erik gjorde skulle jag vilja fångat på bild, men tyvärr gick det för fort! Resten av kvällen var mycket lyckad med sång, dans, sivans och ännu mer dans! :)


jag och födelsedagsbarnet!



En jätterolig sak att ha på fest..! Det blåstes i flera timmar :)


Söta Pippi!



Sådär, dessa glada flickor få avsluta!

Nu är det dags att vila... igen :) / T


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0