våfflorna blev en macka..

Det blir inte alltid som man tänkt sig..

Den planerade brunchen fick jag snabbt inse att det inte fanns tid för om jag, som jag också hade planerat ,skulle hinna upp på samarkand. Så den goda brunchen med våfflor blev utbytt mot ett glas juice och en torr kalkonmacka på stående fot..:)

Och Emmeli som är och hälsa på Johanna i helgen ska sova hos mig i natt istället. Stackas Johanna har gått och blivit riktigt dålig. Men jag få en nattkompis och det är ju alltid kul! hihi.

Nu ska snart Jag, pippi och Erik in till stan och käka. Jag och Pippi fick lite dåligt samvete för att vi försummade Erik på hans födelsedag för några veckor sen, så idag ska vi gottgör honom med en midda på Thai restaurang! Bli nog mysigt!

Dags för mig att göra mig redo / T

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0