Vin, dans, brännboll?

Oj, vilken dålig bloggdag det blev idag!

Vinbränbollen gick inge vidare. Utisarna (utbytesstudenterna) gick inte riktigt för seger så att säga. Dom tyckte det va roligare att dricka vin och dansa! haha. Men det va sjukt kul ändå, vi borde vunnit för det laget som hade roligast under hela dagen! :)
Jag undrar vem som vann,någon som vet?!

Nu är det fest igen, i korren. Sen blir det Sivans. Sen ska jag sova, heeeela dagen imon. Eller till Nina kommer! Konserter på Tuvanängen imon, kan slänga ut en filt och sova framför scenen kanske. kan bli mysigt. Om det inte regnar vill säga!

på tal om regn, gooosch vilket skyfall det kom innan idag, och åska. men jag överlevde, trots en näradöden känsla! 

Bilder som jag lovat kommer nog efter helgen om jag känner mig själv rätt, jag kommer inte orka lägga upp massa dessa dagarna! :)

/ EKE 

Kommentarer
Postat av: Erik

Den ärbara föreningen PAX vann i finalen mot laget "Batman"

2009-05-21 @ 09:15:26

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0