100 kg skalle!

Hej å håå. Hemma efter en dags vikariat. Herre gud, ibland undrar jag vad jag har gett mig in på. Men det är ju såå himla roligt även om huvudet är tungt som bly när man kommer hem och man har fått tjata större delen av dagen. Blir 2 dagar med vick nästa vecka också, egentligen fick jag hela veckan om jag hade velat men bara för den där jäkla hemtenta som vi får på måndag kunde jag inte ta alla dagar utan jag får jobba på med tentan och se till att vara klar på två dagar så jag kan vicka de två sista! Skoj!

Nu sitter jag och vänta på Sanna, ska få åka med henne hem till Ljungby, snällt! Ikväll blir det lugnt med Idol och mat, skönt! Och imon ska jag ta sovmorgon! :)

Få se om det blir nåt bloggande i helgen eller om jag återkommer efter alla bravader som det kommer bjudas på!

Trevlig helg / eke

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0